חמישה פסקי דין אשר עוסקים בתאונות דרכים באוטובוס

למרבה הצער, פעמים רבות אנשים יוצאים מביתם כדי לנסוע באוטובוס, אך מתחילים את הנסיעה או מסיימים אותה בפציעה לא נעימה.

פסקי דין אשר עוסקים בתאונות דרכים באוטובוס

אבקש לשתף אתכם בחמישה פסקי דין, אשר עוסקים בתאונות דרכים באוטובוס.

1. חיילת בת 18 המתינה לאוטובוס על מנת שיוציא אותה מבסיס צריפין לכביש הראשי. האוטובוס הגיע והיו חיילים רבים שנדחפו לאוטובוס. החיילת העלתה רגל אחת לאוטובוס ולפתע דלת האוטובוס נסגרה כשהחיילת מושכת את רגלה החוצה, אך הדלת נסגרת על ידה הימנית. האוטובוס התחיל לנסוע והחיילת נפלה בעוצמה על גבה ונפגעה מבחינה אורטופדית.

בית המשפט קבע כי החיילת תפוצה על ידי חברת הביטוח של האוטובוס בסכום של 282,000 ש"ח, אשר כוללים פיצוי בגין הפסד כושר השתכרות לעתיד, כאב וסבל, עזרת הזולת והוצאות רפואיות.

2. אישה בת 45 עלתה לאוטובוס, שילמה לנהג והתחילה להתקדם לכיוון ספסלי האוטובוס. לפתע הנהג האיץ בנסיעה והאישה נפלה בחוזקה ליד הנהג. לאישה נגרמה נכות אורטופדית בידה של והיא נעדרה משך זמן רב מעבודתה.

בית המשפט קבע כי האישה תפוצה על ידי חברת הביטוח של האוטובוס בסכום של 200,000 ש"ח, כאשר עיקר הפיצוי (158,000 ש"ח) ישולם לאישה בעבור הפסד רב של ימי עבודה בעבר.

3. נהג אוטובוס בחברת דן עצר את האוטובוס ולפתע רכב פרטי התנגש בו. בעקבות הפגיעה החל הנהג לסבול מפגיעה בתנועות הסיבוביות בעמוד השדרה הצווארי. התאונה הוכרה על ידי המוסד לביטוח לאומי כתאונת עבודה.

בית המשפט פסק כי חברת הביטוח של האוטובוס תשלם לנהג האוטובוס סכום של 162,000 ש"ח, אשר כוללים בעיקר הפסד של כושר השתכרות לעתיד.

4. אישה בת 32 נפגעה כאשר עלתה לאוטובוס והחלה לצעוד לכיוון המושבים. לפתע נהג האוטובוס בלם בפתאומיות ובגלל רטיבות שהייתה ברצפת האוטובוס, האישה החליקה ונפלה בחוזקה. לאישה נגרמה פגיעה אורטופדית בגבה בעקבות הפציעה.

בית המשפט פסק כי חברת הביטוח של האוטובוס תשלם לאישה סכום של 350,000 ש"ח, אשר כוללים בעיקר כאב וסבל ואובדן שכר בעבר.

5. נהג אוטובוס בן 50 נפצע כאשר נהג לחניון וביקש לרדת מהאוטובוס על מנת להניח את לוח הזמנים שלו. תוך כדי ירידתו במדרגות האוטובוס מעד ונחבל בשורש יד ימין. הביטוח הלאומי הכיר באירוע כתאונת עבודה.

בית המשפט פסק כי הנהג יקבל פיצוי מחברת הביטוח של האוטובוס בסכום של 114,000 ש"ח.

 

שיתוף

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן