עורך דין תאונות תלמידים במודיעין

עורך דין תאונות תלמידים

ילדכם נפגע בתאונה? לצד מתן הטיפול הרפואי המיטבי לילד, חשוב שתדעו כי הנכם זכאים לפיצוי כספי בגין הנזקים שנגרמו לילדכם בשל התאונה ולכך נדרש עו"ד תאונות תלמידים במודיעין בעל ניסיון.

משרדנו טיפל ומטפל בהצלחה במאות מקרים של תאונות תלמידים ודואג לקבלת מלוא הפיצוי לו זכאי הילד, המשקף את נזקי התאונה.

פוליסת ביטוח תאונות אישיות

בעת תאונת תלמידים, הגורם הראשון האחראי למתן פיצוי בגין נזקי התאונה, הוא ביטוח תאונות אישיות.

דמי הביטוח כלולים בתשלום השנתי אותו משלמים ההורים למוסד החינוכי מדי שנה והוא חל על הילדים 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה.

על כן, הזכאות לפיצוי בשל תאונה, קיימת גם כאשר זו התרחשה מחוץ למסגרת החינוכית ואף בתקופה של חופשות.

על מנת לקבל את מלוא הפיצוי בגין כל נזקי התאונה, יש למלא את טופס התביעה באופן ברור ומפורט וכן להציג תיעוד רפואי מלא.

לשם כך, רצוי מאוד להסתייע בעורך דין תאונות תלמידים במודיעין המתמחה בתחום זה, בעל ניסיון בהתנהלות מול חברות הביטוח, אשר יוודא כי המסמכים המוגשים מציגים תמונה מדויקת של מצבו הרפואי של הילד, כך שניתן יהיה לקבל פיצוי המשקף נאמנה את הנזק שנגרם בשל התאונה.

תביעת רשלנות בסיוע עורך דין לתאונות תלמידים

מטבע הדברים, תאונות יכולות להתרחש מסיבות שונות, אולם לא אחת, בירור נסיבות התאונה מגלה כי זו התרחשה בשל רשלנותה של המסגרת החינוכית.

פירוש הדבר הוא כי הגן או בית הספר הפר את חובתו לשמירה על סביבה בטוחה ומוגנת עבור התלמידים.

במצבים אלו, כאשר ניתן להוכיח כי לו המוסד החינוכי היה מקיים את חובת הזהירות החלה עליו, הנזק שנגרם לתלמיד, לא היה מתרחש, ניתן להגיש תביעה לפיצויים בגין רשלנות. במסגרתה ידרוש עורך הדין פיצוי כספי עבור כל נזקי התאונה.

הצלחתה של תביעה זו תלויה בהוכחת הקשר הסיבתי בין הפרת חובת הזהירות לנזקים שנגרמו לילד ולכן יש צורך בייצוג משפטי מקצועי של משרד עו"ד תאונות תלמידים במודיעין בעל ניסיון רב בטיפול בתביעות תלמידים.

עו"ד תאונות עבודה באילת

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חשיבותו של ליווי עורך דין תאונות תלמידים

קבלת הפיצוי הכספי בשל תאונת תלמידים, מצריכה הגשת תביעת ביטוח מסודרת אל חברת הביטוח במסגרת פוליסת ביטוח תאונות אישיות.

כמו כן, במקרה של רשלנות, יש להגיש תביעת נזיקין נגד המוסד החינוכי ומעוולים נוספים במידה ואלו רלוונטיים.

לשם טיפול יעיל ומימוש מלוא זכויות הילדים בהקשר זה, יש לפנות לעורך דין המתמחה בסוגיה משפטית זו.

משרדנו מטפל במקצועיות ובמסירות מלאה בתביעות תלמידים רבות ובמסגרת הטיפול המשפטי, אנו מלווים את ההורים לאורך כל התהליך עד לקבלת מלוא הפיצוי.

אנו מדריכים את ההורים באשר לניהול התיק הרפואי וכן בדבר שמירת כל הקבלות והחשבוניות של ההוצאות השונות להן נדרשו בשל התאונה על מנת שניתן יהיה לקבל בגינן החזר.

כאשר בידינו כל המסמכים, אנו פונים לכל הגורמים הרלוונטיים ועושים את המיטב לקבלת הפיצוי המקסימלי ובאופן המהיר ביותר.

חשיבותם של העדים בתאונות תלמידים

עדים טובים, אשר יכולים להעיד על התרחשותם של האירועים בתיקים משפטיים, הינם חשובים בכל נושא ובכל תחום משפטי.

הדבר מקבל משנה תוקף, כאשר מדובר בתיק משפטי של פציעת תלמיד בבית הספר או מחוצה לו.

הסיבה העיקרית לכך היא שכדבר שבשגרה ניתן לראות תביעות של תלמידים, אשר מוגשות לבתי המשפט בישראל, שנים רבות לאחר אירוע התאונה.

הסיבה לכך היא, כי התיישנות בתביעות אצל קטינים מתחילה בדרך כלל שנים רבות לאחר התאונה (גיל 21 בתביעה מכוח פוליסת ביטוח תאונות אישיות של תלמידים וגיל 25 בתביעה מכוח פקודת הנזיקין כנגד בית הספר או גורם אחר).

מכיוון שפעמים רבות חולפות שנים רבות מיום התאונה ועד יום הגשת התביעה, הרי שלעדים מהימנים בתיקים אלו תהיה השפעה מכרעת על התיק.

ברוב המקרים ניתן למצוא תלמיד אשר היה עד להתרחשות המקרה והוא זוכר כיצד אירעה התאונה.

כאשר התאונה מתרחשת מחוץ לבית הספר (תלמידי בית הספר מבוטחים בפוליסת תלמידים 24 שעות ביממה), הרי שניתן למצוא גם אנשים זרים, אשר ראו את מקרה התאונה ויכולים להעיד עליו.

הורים, חשוב מאוד לדעת כי במידה וילדכם נפגע בבית הספר או מחוצה לו, אל תתביישו ואל תהססו לברר את פרטי העדים לאירוע, דאגו לרשום את שמם המלא, את מספר הטלפון שלהם (או של הוריהם במידת הרלוונטיות) ואם ניתן רשמו גם את כתובת מגוריהם.

שמרו את הפרטים במקום בטוח וידוע, זאת למקרה שתצטרכו לשלוף את הנתונים בעוד מספר שנים לצורך הוכחת המקרה.

חשוב לדעת כי פציעות תלמידים שגורמות לנכות הן פציעות אשר יכולות להקנות לנפגע פיצוי משמעותי של עשרות אלפי שקלים, מאות אלפי שקלים, ולעיתים אף מיליוני שקלים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שבע עצות זהב מה לא לעשות במידה וילדכם נפצע בבית הספר

למרבה הצער, מידי יום ביומו ילדים נפצעים בבית הספר, הן באמצע שיעור, הן בהפסקה והן בפעילות בית ספרית. רוב רובן של הפציעות הינן פציעות שנזקן כואב, אך נקודתי וחולף (כגון שברים קלים, מכות יבשות וכדומה). אולם, מבחינה סטטיסטית ישנן פציעות של ילדים בבית הספר אשר הינן קשות ובלתי הפיכות.

אבקש לשתף את הקוראים בשבע עצות זהב מה לא לעשות במידה וילדכם נפצע בבית הספר:

  1. לא לסמוך על כך שילדכם נלקח לטיפול רפואי נאות לאחר הפציעה בבית הספר, אלא להגיע באופן פיזי לבית הספר (במידה ולא פונה כבר לבית החולים) ולפקח על הטיפול הרפואי ועל הפינוי. קרו כבר די מקרים בהם ילד נפצע בבית הספר וההנהלה החליטה לטפל בו באופן עצמאי ומזיק, או שהנהלת בית הספר לא הבינה לחלוטין את חומרת המצב והשתהתה בפינוי הילד לטיפול רפואי.
  2. לא לחתום על דו"ח הפציעה באופן אוטומטי. למילים יש משמעות רבה ביותר ולכן לעיתים המורים וההנהלה בבית הספר עלולים (שלא בזדון) לרשום בדו"ח הפציעה נתונים מסוימים, אשר עלולים לפגוע בהמשך בניהול התיק.
  3. לא לסמוך על כך שבהמשך ההליך תזכרו את כל פרטי המקרה. צלמו מספר תמונות של מקום התאונה ושל הפציעה עצמה, שמרו היטב את התמונות ורשמו לפניכם את עיקרי התאונה.
  4. אל תתייאשו. גם אם חברת הביטוח דחתה את תביעתכם, המשיכו בהליך המשפטי ואל תחששו. פעמים רבות חברות הביטוח משלמות בעל כורחן רק כאשר מגישים נגדן תביעה בבית המשפט.
  5. אל תחשבו שאיחרתם את המועד. כאשר קטין נפצע ומעוניין להגיש תביעה משפטית, חשוב לדעת כי "ההתיישנות" אצל קטינים בתביעה מכוח חוק חוזה הביטוח (למשל ביטוח תאונות אישיות של תלמידים) מתחילה בגיל 21 (3 שנים מגיע 18). התיישנות אצל קטינים בתביעה מכוח פקודת הנזיקין (לדוגמא נגד בית הספר) מתחילה בגיל 25 (7 שנים מגיל 18). חשוב לציין עוד, כי רק תביעה עוצרת את מירוץ ההתיישנות ולא משלוח מכתבים לחברת הביטוח.
  6. אל תזניחו את העדים. במידה וישנם עדים לתאונה (ילדים, מורים וכדומה), רשמו את שמם המלא וקחו מהם פרטים מזהים. יכול מאוד להיות שבהמשך הדרך הם יהיו האנשים הכי חשובים בתיק שלכם.
  7. אל תשכחו לשמור חומר רפואי וקבלות. דאגו לשמור בתיקייה מסודרת את כל החומר הרפואי של ילדכם מיום הפציעה וגם את כל הקבלות שקשורות לטיפול הרפואי (דלק, תחבורה ציבורית, קבלות על תרופות וכדומה). כאשר תנהלו תיק בבית המשפט, המסמכים הללו יהיו חשובים ביותר על מנת לתת לכם פיצוי מקסימלי.

שיתוף

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן