עורך דין תביעות ביטוח בירוחם, ערערה ורהט

תביעות ביטוח אלו הם אירועים אשר הופכים את החיים ומשנים מקצה אל קצה את האדם שנפגע בהם.

כמובן שהפגיעה היא לא רק בנפגע עצמו, אלא גם בסביבה הקרובה שלו ובמשפחתו. לעתים הפגיעה היא פגיעה פיזית, לעתים הפגיעה היא פגיעה נפשית ולעתים קרובות הפגיעה משלבת גם את שני הדברים.

תביעות ביטוח בדרך כלל מייצרות ביורוקרטיה רבה מול חברות הביטוח, אשר מנסות ככל יכולתן להקשות על מבוטחים ולגרום להם לזנוח את התביעה. תביעות ביטוח של נזקי גוף כשלעצמן משלבות ביניהן בדרך כלל את הפן הרפואי משפטי עם הפן החוזי.

במידה ויש לכם תביעת ביטוח ואתם זקוקים לעורך דין תביעות ביטוח בירוחם, ערערה ורהט, משרד עו"ד ינון הדאיה ישמח לעמוד לרשותכם ולטפל בכם במקצועיות ובמסירות עד להשגת התוצאה המקסימלית.

עו"ד הדאיה מתמחה בתביעות ביטוח באזור דרום הארץ ומלווה את לקוחותיו אל מול חברות הביטוח, לשם השגת הפיצויים הגבוהים ביותר עבור לקוחותיו.

עו"ד הדאיה הינו עורך דין תביעות ביטוח המטפל במבוטחים רבים בירוחם, ערערה ורהט על הצד הטוב ביותר, תוך שילוב של מקצועיות ומסירות כלפי כל לקוח.

שבעה טיפים כיצד לנצח את חברות הביטוח

סביר להניח כי כמעט ואין אדם במדינת ישראל, אשר הצטרך ויצטרך עזרה/פיצוי מחברת ביטוח בשלב כל שהוא בחייו, אך היא הכזיבה אותו וסיפקה לו פיצוי חלקי בלבד או שבמקרים מסוימים אף התנערה ממנו.

בתור עו"ד תביעת ביטוח מנוסה, אבקש לשתף אתכם בשבע עצות זהב, על מנת שתוכלו להתמודד עם חברות הביטוח ולנצח אותן:

  1. תיעוד – רבים לא מייחסים לכך חשיבות, אך לתיעוד של מכתבים/שיחות טלפון ישנה משמעות קריטית להמשך ההליך. כאשר הנכם מדברים עם נציגים מחברות הביטוח הקפידו להקליט כל שיחה והקפידו לשלוח מכתבים לחברת הביטוח על מה שהוסכם ביניכם. את המכתבים מומלץ לשלוח בדואר רשום וזאת על מנת שחברת הביטוח לא תטען כי "לא קיבלה" מכם כל מכתב.
  2. לא לוותר – למרבה הצער לעיתים חברות הביטוח פועלות בשיטת "מצליח" וטוענות טענות שאין להן כל בסיס משפטי. אל תחשבו כי אם קיבלתם מכתב מחברת הביטוח עם תוכן מסוים, אזי מדובר ב"אורים ותומים" ושכותב המכתב וודאי שב מהר סיני לאחר שקיבל את לוחות הברית. דעו כי פעמים רבות התוכן שנרשם במכתב ניתן להפרכה בקלות על ידי אדם שיש לו הבנה בסיסית בתחום הביטוח.
  3. למידה והכנה – פעמים רבות נציגי חברת הביטוח יוצאים מנקודת הנחה כי הם משוחחים/מתכתבים עם מבוטח שאין לו הבנה בסיסית בנושא הרלוונטי. הקפידו לנסות לקרוא את הפוליסה וללמוד את תוכנה. כאשר תשמיעו הבנה בסיסית בשיחה טלפונית או שתשלחו מכתב עם ציטוט סעיפי הפוליסה, דעו כי יהיה קשה יותר להתמודד מולכם ובמידה וחברת הביטוח תרצה לטעון טענה מסוימת, היא תחשוב על כך עשר פעמים לפני שתטען את הטענה.
  4. מסמכים – הקפידו שיהיו בפניכם כל המסמכים והתכתובות עם חברת הביטוח (פוליסה מלאה, מכתבים, צילומים וכיו"ב). דעו כי חברת הביטוח מחויבת בשקיפות מלאה כלפיכם. גם אם נטען כי אמרתם משהו בשיחה הטלפונית עם חברת הביטוח, בקשו לשמוע את הקלטת השיחה. אם חברת הביטוח מסרבת דעו כי החוק עומד לצדכם.
  5. מומחה פרטי – גם אם מומחה של חברת הביטוח קבע קביעה מסוימת, דעו כי לא מדובר בסוף פסוק. יש לכם את האפשרות ללכת למומחה פרטי, על מנת שזה יקבע את מצבכם. אם חברת הביטוח מתעקשת על קביעת המומחה מטעמה ולא מוכנה להגיע לפשרה, ביכולכם להגיש תביעה לבית המשפט ולתת לשופטים היושבים בדין להכריע בעניין.
  6. ניהול ההליך המשפטי – מומלץ ביותר לנהל ההליך המשפטי עם עורכי דין אשר מתמחים בנזיקין וביטוח. נהלו את התיק בסבלנות ואל תמהרו להתפשר עם חברת הביטוח, אלא אם כן אתם בטוחים כי קיבלתם את מה שמגיע לכם. במידה ואתם סבורים כי חברת הביטוח קיפחה אתכם, אל תהססו להשתמש בכל הכלים החוקיים העומדים לרשותכם. אין זה משנה אם מדובר בעורך דין תביעות ביטוח בדימונה, עורך דין תביעות ביטוח בבאר שבע, עורך דין תביעות ביטוח בדרום או בכל אזור אחר בישראל. הדבר החשוב הוא שייצגו אתכם באופן מקצועי ואמין.
  7. התיישנות – שימו לב כי תקופת ההתיישנות בתביעה מכוח חוק חוזה הביטוח עומדת על 3 שנים מקרות האירוע הביטוחי. התיישנות בתביעה מכוח פקודת הנזיקין עומדת על 7 שנים מקרות האירוע הביטוחי. התיישנות אצל קטינים בתביעה מכוח פקודת הנזיקין מסתיימת כאשר הקטין מגיע לגיל 25 (7 שנים של התיישנות לאחר שמלאו לו 18). התיישנות בתביעה מכוח חוק חוזה הביטוח מסתיימת כאשר הקטין מגיע לגיל 21 (3 שנים של התיישנות לאחר שמלאו לו 18).

שיתוף

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן