פציעות של ילדים בגני שעשועים

פציעה בגני שעשועים

ילדים הם הדבר החשוב ביותר וההורים עושים ככל יכולתם בכדי לשמור על ילדיהם. למרבה הצער עולמנו משופע בסכנות ובמפגעים שונים. במיוחד כאשר מדובר על פציעות ילדים בגני שעשועים.

פציעת ילדים בגני שעשועים

במקרה שילדכם נפצע בגן שעשועים יכול והנכם יכולים לתבוע פיצויים עבורו ממספר גורמים שונים בעזרת עורך דין ינון הדאיה לפציעה בגני שעשועים.

במידה והפציעה בגני שעשועים נבעה ממפגע כל שהוא, ביכולתכם לתבוע את העירייה, אשר אחראית לתקינותם של גני השעשועים ולתחזוקתם. כמו כן, הנכם יכולים לתבוע גם את חברת הביטוח שמבטחת את תלמידי בית הספר בביטוח תאונות אישיות.

כל עירייה מחויבת על פי "פקודת העיריות" לדאוג לבטיחות תושביה ולאפשר להם חיים תקינים ללא מפגעים (עד כמה שניתן). במידה וקיים מפגע כל שהוא במתקנים עצמם, במדרכה הסובבת את המתקנים, בגדרות או מפגעים שונים נוספים, הרי שיש לכם כהורים כתובת מוסמכת לפניות ולתביעה במידת הצורך כנגד העירייה.

כאשר מדובר על פציעת ילדים בגני שעשועים, לעיתים קרובות העיריות מתגוננות באופן כזה שהן מטילות את האשמה או חלקה על היצרנים של מתקני גן השעשועים או על המתקינים של גן השעשועים עצמם. כמובן שנתון זה אינו צריך לעניין את ההורים או את הילד הנפגע ומשא ומתן לחלוקת האחריות מתבצע בין האשמים עצמם, או שבית המשפט מחליט על מי להטיל את האחריות.

בנוסף, ניתן לתבוע את ביטוח תאונות אישיות של תלמידי בית הספר בגין פציעת ילדים בגני שעשועים, כאשר האירוע חל 24 שעות ביממה, ללא קשר האם הילד נפצע בבית הספר או במקום אחר.

תביעה מול חברת הביטוח של תאונות אישיות מתקיימת כאשר הילד נעדר מבית הספר בעקבות התאונה משך של 90 יום ברציפות לכל הפחות (עדכני לפוליסה מיום 01.09.2016), או שבעקבות אותו אירוע נותרה לילד 5% נכות קבועה לפחות.

עורך דין לפציעה בגני שעשועים

חשוב לדעת, כי גם אם הנכם עובדי עירייה או בקשרים עם העירייה, אתם זכאים לתבוע עבור ילדכם את הפיצוי המגיע לו. וזאת כדאי לעשות מול עורך דין לפציעה בגני שעשועים – אחד כזה המנוסה בתחום.

אל תחששו כי כספי הפיצויים מפחיתים את תקציב העוגיות בעירייה או את תקציב הקפה, שכן כל עירייה מבוטחת בחברת ביטוח והיא מכסה על כל הנזקים שנגרמים לתושבי העיר.

כמו כן, חשוב גם לזכור כי קיימת התיישנות בתביעות של ילדים. ההתיישנות בתביעה מול העירייה או כנגד מעוולים נוספים מסתיימת רק כאשר הילד מגיע לגיל 25 (7 שנים של התיישנות לאחר שמלאו לו 18). התיישנות בתביעה מכח פוליסת ביטוח של תלמידי בית הספר מסתיימת כאשר הילד מגיע לגיל 21 (3 שנים של התיישנות לאחר שמלאו לו 18).

עם זאת, רצוי שלא להמתין לגילאים כל כך מתקדמים ולהתחיל בטיפול משפטי בהקדם, שכן תיקים בנזקי גוף, ככלל, אורכים זמן רב ולעיתים משך של שנים רבות.

יש לכם שאלות נוספות בכל הנוגע לעורך דין לפציעה בגני שעשועים? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע בכל!

שיתוף

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן