שער כדורגל קרס על ילד בן 13 במהלך שיעור ספורט והילד קיבל פיצוי בסכום של 225,000 שקלים

התובע בן 13 השתתף במשחק קט רגל שנערך במסגרת שיעור ספורט של כתה יא'.

במהלך משחק הקט רגל ובפרץ של שמחה שלאחר הבקעת שער, נתלה התובע על קורת שער הקט רגל, אשר קרס על התובע וגרם לפגיעה בבטנו ובחזהו של התובע.

ממקום התאונה הובהל התובע באמבולנס למחלקה לטיפול נמרץ בביה"ח, שם אובחנו פגיעות בריאה הימנית, בכבד ובכליה הימנית של התובע. לאחר שחרורו מביה"ח אושפז התובע מספר פעמים לתקופות של מספר ימים.

שער כדורגל קרס על ילד בן 13

בית המשפט פסק כי התובע זכאי לפיצוי בגין אובדן הכנסה בשיעור 10% (חצי משרה) מהשכר הממוצע במשק מיום התאונה ולמשך 36 חודשים – 27,000 שקלים.

כמו כן, בית המשפט פסק כי התובע זכאי לפיצוי בגין אובדן הכנסה בשיעור 20% מהשכר הממוצע במשק בתום 36 החודשים ולמשך 53 חודשים נוספים – 81,000 שקלים.

בנוסף, בית המשפט פסק לתובע סך של 8,600 שקלים בגין נסיעות לטיפולים בעבר.

כן, בית המשפט פסק לתובע סך של 3,000 שקלים בגין הוצאות רפואיות אשר אינן כלולות בסל הבריאות.

כמו כן, בית המשפט קבע כי בהיות התובע קטין ועקב הפגיעה שנפגע בתאונה, נאלצו הוריו של התובע לסעוד אותו בתקופה בה אושפז בבית החולים וללוותו למרפאות בהן נבדק וטופל לאחר אשפוזו, וסביר להניח שבתקופה האמורה נאלצו להיעדר מעבודתם.

בהתחשב בתקופת האשפוז בבית החולים, בחומרת הפגיעה, ובהכנסתם החודשית של הורי התובע, נראה כי נכון יהיה לפסוק על דרך האומדן, סכום כולל של 20,000 ₪ בגין עזרת ההורים.

בית המשפט פסק לתובע סך של 15,000 שקלים בגין שיעורים פרטיים שנאלץ לקחת לאחר התאונה.

בנוסף, בית המשפט פסק כי התובע השתתף במשחק קט – רגל, וגם אם במהלך המשחק לא יכול היה לצפות את התרחשות התאונה, אין ספק שקודם לתחילת המשחק נטל על עצמו סיכון מסוים שיפגע במהלך המשחק.

כך הוא לגבי כל משתתף בתחרות ספורט. משכך ובהתחשב בחומרת הפגיעה, משך תקופת אשפוז התובע בבית חולים (43 ימים), שיעור הנכות שנקבע לתובע וגילו הצעיר של התובע בעת קרות התאונה, נראה כי נכון יהיה לפסוק לתובע סכום כולל בגין כאב וסבל בסך 40,000 ₪,

סה"כ, באמצעות עורך דין תאונות תלמידים, קיבל התובע סך של 175,000 שקלים וכן הוצאות משפט בסכום של 50,000 שקלים.

אם תרצו להתייעץ עם עורך דין לתאונות תלמידים בעל ניסיון – צרו קשר ונשמח לעזור

שיתוף

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן