עורך דין ביטוח לאומי בכפר סבא

במידה ונפגעתם ואתם זקוקים לעורך דין ביטוח לאומי בכפר סבא, משרד עורך דין ינון הדאיה ישמח לעמוד לרשותכם ולטפל בכם במקצועיות ובמסירות עד להשגת התוצאה המקסימלית.

עו"ד הדאיה מתמחה בתביעות ביטוח לאומי באזור כפר סבא ומלווה את לקוחותיו לוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי, לשם השגת הפיצויים הגבוהים ביותר עבור לקוחותיו.

בין אם אתם מחפשים עו"ד תאונות עבודה או עו"ד נכות כללית – עו"ד הדאיה הינו עורך דין לביטוח לאומי בכפר סבא המטפל בנפגעים וחולים רבים בכפר סבא על הצד הטוב ביותר, תוך שילוב של מקצועיות ומסירות כלפי כל לקוח.

איסוף מסמכים לתביעה

כל תביעה המוגשת לביטוח לאומי, חייבת להיות מגובה באסמכתאות מתאימות ובראשן, התיעוד הרפואי: סיכומי ביקור, חוות דעת רפואיות, בדיקות ואבחנות וכן כל מסמך רפואי אחר המתאר את מצבו של המבוטח.

תפקידו של עורך דין ביטוח לאומי המייצג את המבוטח הוא לוודא כי בידיו כל המסמכים הרפואיים העדכניים, אשר מפרטים באופן המדויק ביותר את טיב המוגבלות והנכות ממנה הוא סובל.

לא ניתן להמעיט בחשיבותו של התיעוד הרפואי, היות שעל בסיסו תיקבע זכאות המבוטח לגמלה, קצבה או מענק חד פעמי מביטוח לאומי.

עורך דין לביטוח לאומי בוחן היטב את התיעוד הרפואי שמביא עמו המבוטח ופונה בעת הצורך למרכזים הרפואיים בבקשה להשלמת מסמכים.

ייצוג בועדות הרפואיות

במרבית המקרים, קבלת פיצוי כספי מהמוסד לביטוח לאומי, מותנית בהופעה בפני ועדה רפואית. למשל, כאשר מוגשת תביעה לנכות כללית או תביעה לקבלת גמלת נכות מעבודה, יקבל המבוטח זימון לועדה רפואית, אשר תבחן את המסמכים הרפואיים שהוגשו לה כפי שפורט לעיל.

כמו כן, רשאית היא לבצע בדיקה גופנית למובטח ולהפנות אליו שאלות שונות אודות תפקודו, מגבלותיו וכיו"ב.

מטבע הדברים, הופעה בפני הועדה הרפואית יכולה להיות מלחיצה מאוד עבור המבוטח ודבריו יכולים להתפרש באופן שגוי ולפגוע בסיכוייו לקבלת פיצוי. על כן, חשוב מאוד כי המבוטח יהיה מיוצג בועדה על ידי עורך דין לביטוח לאומי המתמחה בתביעות ביטוח לאומי.

ליווי משפטי מלא

משרדנו מטפל בתביעות מול ביטוח לאומי ומלווה את הלקוח מתחילת ההליך ועד סופו, עד לקבלת התוצאה המשפטית הטובה ביותר.

נבהיר כי לאופן ניסוח התביעה, כמו גם למסמכים המצורפים לה, יש משקל רב באשר להצלחת התביעה ולכן ישנה חשיבות רבה כי הטיפול ייעשה על ידי משרד עו"ד ביטוח לאומי המתמחה בתחום זה.

כמו כן, הניסיון מלמד כי ייצוג משפטי של עורך דין מומחה, בועדה הרפואית, מגדיל משמעותית את הסיכוי לקבלת התביעה ומיצוי מלוא הזכויות מביטוח לאומי.

עוד נוסיף כי במקרים המתאימים, ניתן להגיש ערר על החלטת הועדה הרפואית אל ועדה רפואית לעררים, ואף על החלטתה של זו, כאשר נפלה טעות משפטית בהחלטת הועדה ניתן להגיש ערעור לבית הדין לעבודה.

עורך דין ביטוח לאומי בכפר סבא

 

 

 

 

 

מה תעשו בוועדה רפואית בביטוח הלאומי

הליך מול המוסד לביטוח לאומי, יכול להסתיים בהצלחה גדולה ויכול להסתיים גם בכישלון מוחלט. הבדל עצום בין הצלחה לכישלון ייגרם ככל הנראה, לפי השאלה, האם המבוטח פנה לעורך דין על מנת שייצג אותו מול הביטוח הלאומי, ואם כן, האם עורך הדין מתמחה בתביעות ובטיפול מול המוסד לביטוח לאומי.

אין זה משנה אם מדובר בעורך דין ביטוח לאומי בדימונה, עורך דין ביטוח לאומי בבאר שבע, עורך דין ביטוח לאומי בדרום או בכל מקום אחר בארץ.

הדבר החשוב מכל הוא שיהיה לכם ייצוג הולם בוועדות הביטוח הלאומי, על מנת שלא יקופחו זכויותיכם.

לאחר שהגשתם תביעה למוסד לביטוח הלאומי בנושא רפואי, תתקיים וועדה רפואית בעניינכם. אתם חייבים להגיע לוועדה עם תעודה מזהה ועם ההזמנה לוועדה ויכולים להתלוות אליכם מתורגמן, רופא מטעמכם ו/או עורך דין.

וועדה רפואית בביטוח הלאומי אורכת מספר דקות, אך במידה וישנם מספר מומחים רפואיים ששואלים שאלות, הרי שהיא עלולה להתארך אל מעבר לזמן הממוצע. בוועדה הרפואית יישב מומחה רפואי מסוים, אשר יבדוק אתכם בתחום הספציפי שאתם טוענים כי יש לכם ליקוי רפואי בו.

במידה ויש לכם ליקויים רפואיים בתחומי רפואה שונים, הרי שוועדה יישבו מספר רופאים, אשר מתמחים בתחומי רפואה שונים והם יבדקו אתכם.

הרופאים ישאלו אתכם על בעיותיכם הרפואיות ועל המגבלות שאותן המגבלות יוצרות לכם. חשוב ביותר לפרט בפני הרופאים את כל הבעיות ואת כל המגבלות שלכם.

אל תסמכו על כך שהרופאים של הביטוח הלאומי יבינו מהם הבעיות שלכם, אלא פרטו להם אותן אחת לאחת.

לאחר שהרופאים של הביטוח הלאומי ישוחחו עמכם, אתם תילקחו לפינה צדדית (בחדר עצמו) מאחורי וילון והרופא יבדוק אתכם.

שתפו עם הרופא פעולה באופן מלא ואל תתנגדו לבדיקות. כמו כן, דברו עם הרופא באופן נעים, אל תתחצפו אליו ואל תדברו עמו כאילו הוא ילד, שכן בסופו של יום זהו האדם שיכריע האם תקבלו כסף מהביטוח הלאומי ומהו הסכום שתקבלו.

במידה ויש לכם מסמכים רפואיים נוספים, אשר טרם שלחתם לביטוח הלאומי – מסרו אותם באופן ידני למומחים הרפואיים וודאו כי הם מעיינים בהם.

מומלץ ביותר לשמור העתקים מכל המסמכים שהגשתם לביטוח הלאומי (תביעות, מסמכים רפואיים, בקשות וכדומה), האמינו לי, בשלב מסוים בחייכם אתם תצטרכו אותם ואל תסמכו שהביטוח הלאומי ישמור לכם את העותקים.

בוועדה עצמה, יחד עם הרופאים של הביטוח הלאומי יישב מזכיר/מזכירה הוועדה, אשר תפקידו יהיה לרשום בפרוטוקול את הדברים שנאמרו בוועדה.

חשוב מאוד והדבר הוא קריטי, לוודא כי כל הדברים שאמרתם בוועדה נרשמו ושדבריכם לא יקבלו משמעות כפולה.

במידה והנכם סבורים כי מה שאמרתם בוועדה אינו משקף את הרשום בפרוטוקול – וודאו כי העניין תוקן ואל תחתמו על הפרוטוקול לפני שהדבר נעשה.

שיתוף

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן